BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

| info CDM MEOR SAIFUL |

My photo
IPOH, Perak Darul Ridzuan, Malaysia

| CDM NOOR HAFSAH & DDM MEOR SAIFUL |

Sunday, August 24, 2008

GAMITAN SI PARIS

Oleh : Royem Al-Boothy



Ehm itulah dinamakan rezeki. Selama ni saya cuma tahu nak bekerja untuk 'settle'kan hutang dan serba sikit 'overhead' yang ada. Tak teringat pun nak pergi melancong. Sebenarnya Umrah pun saya belum pergi lagi. Insyaallah, tahun depan saya berazam untuk pergi.


Insyaallah saya akan berangkat pada 6 November ini. Doakan saya selamat pergi dan pulang. Pergi ini bukan sekadar suka-suka tetapi lebih kepada STRATEGI BISNES. Bagaimana caranya : Sila hubungi saya 019-427 9554. Jadi saya ingin mengajak sahabat-sahabat untuk 'join' bisnes ni. Insyaallah untuk ubah hidup. Meh le join. Jom Ubah Hidup

0 Komen: