BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

| info CDM MEOR SAIFUL |

My photo
IPOH, Perak Darul Ridzuan, Malaysia

| CDM NOOR HAFSAH & DDM MEOR SAIFUL |

Tuesday, March 11, 2008

MALAYSIA BARU : Generasi BAharu




* Gambar : Wazi Abdul Hamid, Pemangkin Perubahan Mat Rempit ke arah Islam. (gambar dirakam semasa berhimpun di Pejabat SUK Perak jam 4.30 pagi, Royem Al-Boothy di kiri beliau). Wazi dah berubah, anda bila lagi.

"Macammana tempat aku boleh BA kalah. Saluran Satu ni tak mau ubah-ubah" antara butir bicara sahabat saya.

Mana sahabat saya tak bengang, beratus kilometer memandu semata-mata nak buat perubahan di tempat kelahiran. Itupun 'berangkut' dengan kawan-kawan, kenalan disana untuk pulang ke kampung dengan harapan undian membawa perubahan.

Tetapi bagi mereka, keputusan kelmarin menampakkan sikap rakyat negeri 'Yop Yong' untuk terima perubahan. Kerajaan BA bakal termeterai. Kawasan sahabat saya tadi, ADUNnya dah jadi PEMBANGKANG.

"Setakat menang ratus undi jangan EK le Datuk" Sahabat saya menambah.

Itupun cukup menambah gelabah PEMBANGKANG dalam usaha menaikkan imej yang tercalar. Makan tahun juga. Sampai bakal "KETUA PEMBANGKANG" tak keluar rumah. Mungkin dah anggap RAKYAT MUSUH NO. 1.

Terima Kasih kepada sahabat-sahabat seusia (21 tahun - 30 tahun), Pengundi baru yang dianggap mentah ini . Tetapi kita akan pastikan 4 tahun lagi : PEMBANGKANG AKAN LENYAP TERUS DARI KERUSI PEMBANGKANG.

hantar sumbangsaran dan YM ke royem_alboothy@yahoo.com